Termeni Firme

Poti descarca aceasta lista de termeni si conditii de aici.

  1. Inscriptionarea autovehiculelor poate dura pana la maxim 2 saptamani, in functie de numarul de auto dorite. Acest termen poate fi extins daca apar intarzieri din motivul neaprobarii modelului de autocolant din partea firmei care doreste promovarea.
  2. Plata inscriptionarii autovehiculelor se face in avans din momentul confirmarii designului autocolantului. Nu vom incepe campania de promovare fara ca firma care doreste promovarea sa plateasca toata suma aferenta inscriptionarii. Plata catre societatea noastra se va face in primele 2 saptamani din momentul inceperii campaniei publicitare. Daca campania dureaza mai mult de o luna, atunci plata se va face lunar in primele 2 saptamani ale datei de incepere a campaniei. Daca nu se efectueaza plata pana la data scadentei stabilite, atunci ne rezervam dreptul de a suspenda campania aflata in desfasurare. Lista de preturi este afisata pe site-ul nostru.
  3. Firma care doreste promovarea poate veni cu propriu ei design pentru autocolant sau il putem realiza noi , acest cost de productie este separat de serviciul oferit si va fi evidentiat in factura.
  4. Preturile sunt finale, fara comisioane ascunse.
  5. O campanie publicitare poate dura de la minim 3 luna putand fi prelungita perioada. Campania se face lunar si nu este divizibila.
  6. Daca autocolantul este distrus pe timpul campaniei, atunci societatea noastra il va repara sau inlocui fara cost suplimentar pentru firma care doreste promovarea.
  7. Daca unul dintre autovehicule este exclus din campania publicitara (din motive cum ar fi: incidente rutiere, suspendare permis,etc.), atunci societatea noastra va inlocui cu un alt autovehicul.
  8. Daca firma care doreste promovarea este de acord cu acesti termeni si conditii, atunci inseamna ca putem semna contractul de publicitate, bineinteles inainte stabilind detaliile( numar autovehicule, perioada, design autocolant).
  9. Societatea nostra nu-si asuma raspunderea pentru continutul autocolantului, datele fiind furnizate de firma care doreste promovarea, fapt pentru care ii revine intreaga responsabilitate.