6 motive sa folosesti reclama pe masina

Hand with money and toy car isolated on white background

Fara ad- blocker – ne-am obisnuit de la calculator sa folosim ad-blocker sau skip ad incat nu mai stim demult ce inseamna reclama in acest mediu, dar atunci cand vine vorba de reclama pe masina nu exista asa ceva. Nu exista buton de oprire, nici un abonament care sa nu includa reclame sau vreun buton de repede inainte. Cand vorbim de publicitate pe masina nimic nu poate opri mesajul sa ajunga la masele de oameni.

Costul efectiv Reclama pe masina are cel  mai accesibil cost judecand dupa numarul de vizualizari si locatie, ajunge la un numar foarte mare de oameni cu impact imens si este greu de invins de publicitatea la televizor sau online.

Atinge un pubic diferit – campaniile de reclama pe masina pot fi deosebit de eficiente in a atrage atentia unui public foarte variat din toate categoriile sociale. Publicitatea in aer liber si indeosebi reclama pe masina exceleaza la capitolul expunere in fata maselor, ceea ce este deosebit de eficient cand vine vorba de publicul larg din cauza acoperirii nationale.

Reclama la momentul potrivit – Cuvantul de ordine este sincronizare. Clientii pot intalni reclama la momentul potrivit, pe autostrada, in timp ce merg spre magazin sau chiar asteptand la rand la un punct de vanzare. In viata cotidiana, reclama pe masina poate fi folosita pentru a ajunge la clienti in momentele cheie de luare a unor decizii.

Complementarea – ca partea a unui mix media variat, publicitatea pe masina poate avea un impact repetat in mod constant in timp asupra consumatorilor pentru a mari ROI (Return of Investment). Lucrand la constientizarea maselor se poate crea un efect Halo ( tendinta de a utiliza evaluari globale pentru a face judecati despre trasaturi specifice) pentru alte canale, ceea ce poate genera costuri de achizitie mai mici pentru consumatori.

Context – transformarea brandului dintr-unul comun intr-unul remarcabil este o provocare continua si cheia este contextul. In domeniul publicitatii in aer liber exista un format care multumeste fiecare brand, de la panourile publicitare de la marginea drumurilor, ecrane digitale si bineinteles reclama pe masina. Mesajele inteligente si alegerea unei postari contextuale pot transforma o campanie cu un titlu atragator pentru ochi intr-o campanie foarte profitabila cu rezultate fantastice.