Interviuri Meloni – Advertise by cars

BMW-AVERY-2011-06-151

V-ati intrebat vreodata ce zice un proprietar de masina care si-a colantat masina cu reclama?
Dar care este impresia unei companii care a decis sa isi faca reclama pe masina cu Meloni advertise by car?
Noi ne-am gandit si am decis sa va oferim 2 interviuri avute cu o companie si un proprietar de masina ca sa va puteti face o idee despre ce inseamna reclama pe masina.
Am studiat putin piata din Romania si am concluzionat ca din mediul online se aude doar varianta celui prin intermediul caruia sa poate face reclama sau cel al comentatorilor de pe margine.

Marturiile directe despre cum e sa ai reclama pe masina sau despre ce se intampla in vanzarile unei companii dupa ce a optat pentru reclama pe masina sunt extrem de putine sau chiar inexistente de parca toata lumea cunoaste aceste detalii. Dar poate nu le stim, poate vrem sa le aflam din interior, poate se intampla lucruri minunate despre care toata lumea trebuie sa afle.

Meloni Advertise by cars lanseaza acum acest articol interviu unde ne propunem sa prezentam si punctul de vedere al tuturor partilor implicate in procesul de reclama pe masina.

Meloni Advertise by cars : Cum ati decis sa va colantati masina cu reclama?
Companie : In urma promovarii pe internet, dar si a reclamelor intalnite in trafic – “advertise by cars”, am decis ca este o idee foarte buna si inovativa.

M : Cum te-a ajutat Meloni Advertise by cars?
C : Prin promovarea firmei si produselor, dar si prin fidelizarea actualilor clienti.

M : Ce asteptari aveti de la campania desfasurata?
C : O crestere a vanzarilor.

M : Cat de satisfacut esti de campania de reclama?
C : Sunt foarte multumit, am avut o colaborare fructuoasa.

M : Cum s-a vazut in vanzari campania de reclama pe masina?
C : In primele 3 luni persoanele erau interesate de noi, au sunat pentru detalii despre “advertise by cars”, apoi am inceput colaborarile.

M : Ce asteptari aveti de la campania desfasurata?
C : O mai buna promovarea firmei noastre si a produselor oferite, cresterea vanzarilor.

M : Ai avut problem cu soferii care au avut masina colantata?
C : Nu, am colaborat foarte bine, orice problema am rezolvat-o.

M : Ati recomanda Meloni? De ce ?
C : Da, este un mod mai eficient de promovare raportat la costuri si targetul stabilit.

M: Cum ati descrie in cateva cuvinte colaborarea cu Meloni?
C: Eficienta, cu deschidere spre noi tendinte de promovare.

Iar acum vine partea interesanta pentru proprietarii de masini care doresc informatii despre cum e sa ai masina colantata si sa faci si bani din asta.

Meloni Advertise by cars : Cum ati decis ca doriti sa folositi acest timp de reclama pe masina?
Proprietar : Pretul combustibilului tot mai crescut, intretinerea masinii creste mereu, taxe mari.

Am vazut in trafic autocolant pe o masina am cautat putin pe internet, am gasit site-ul meloni.ro m-am documentat putin si apoi am sunat sa intreb despre ce este vorba.

M : Cat ai avut campania activa?
P : 1 an.

M : Ai avut probleme in trafic din cauza autocolantului de pe masina?
C : Nu, dimpotriva, am avut prieteni care m-au intrebat despre ce este vorba.

M : Ati recomanda Meloni? De ce?
C : Da, un mod de a castiga bani plimbandu-te cu masina personala oriunde si cat timp doresc.

M : Cum ati descrie in cateva cuvinte colaborare cu Meloni?
C : Buna, orice problema sau nelamurire s-a rezolvat in timp real si echipa Meloni advertise by cars a fost foarte intelegatoare cand am avut probleme de ordin tehnic sau situatii de urgenta, neprevazute.

Acum va provoc pe voi care cititi acest articol si aveti ceva de adaugat sa ne scrieti accesand pagina contact sau daca doriti sa va inregistrati in baza de date pentru o colaborare cu noi puteti accesa pagina inregistrare auto.