Concediu si reclama pe masina

rsz_packing_car

… sau cum iti faci sanie vara!
Suntem in plin sezon de concedii, si chiar daca de concedii nu avem timp, sa fugim cateva zile in zone mai racoroase a devenit targetul tuturor. Odata cu timpul acesta frumos ne navalesc in cap tot felul de activitati outdoor pe care am vrea sa le incercam.

Odata cu aceasta perioada ne vine in cap in mod natural intrebarea: e mai buna reclama in perioada verii?

Raspunsul e oarecum multidimensional si tinde spre DA.

Inainte de a vorbi despre tot ce inseamna publicitate outdoor va invit sa aruncam o privire inapoi in istorie unde aflam ca panoul publicitar a aparut in jurul anilor 1950 in America pe autostrada si pana in 1990 era pictat de mana, fara a avea o calitate prea mare. In 1993, SuperGraphics, Inc. o companie din domeniul publicitatii au realizat ceva inimaginabil si anume au colantat un autobuz cu reclama.

In jurul anului 2000 publicitatea pe masini a inceput sa se raspandeasca si printre proprietarii de masini.

Ajungem sa avem o dilema atunci cand decidem ca dorim publicitate outdoor, astfel trebuie sa intelegem ca avem 2 obiective importante: unul ar fi sustinerea recunoasterii brandului si al doilea dar nu cel din urma este de a oferi un bun motiv pentru actiune. Pana la urma tot ce ne dorim este ca persoanele care vizioneaza brandul sa se identifice emotional si pozitiv cu acesta.

Publicitatea care induce un puternic instinct spre o actiune specifica se mai numeste si publicitate directionala si incurajeaza consumatorul sa faca o anumita actiune.

sign11

Un alt aspect important cand decidem ca vara este cel mai bun moment pentru publicitate outdoor este tipul de mesaj si ce impact dorim sa aiba asupra consumatorului.

Un studiu facut de cei de lawww.adshel.com.au care se numeste” We know what you’ll do this summer” (Stim ce veti face in aceasta vara) dezvaluie ca 58% din consumatori isi petrec vara timpul liber afara, 51% prefera sa calatoreasca local, 43 % vor cumpara o gama mai larga de produse pentru a mentine divertismentul consumatorilor la cote inalte pe parcursul lunilor calde.

Statisticile arata ca persoanele care vizualizeaza o reclama, iau la cunostinta si isi aduc aminte de acea reclama vazuta pe drum, mult mai frecvent decat formele traditionale de marketing. Cu o grafica adecvata impreuna cu Meloni Advertise by Cars vei reusi sa faci oamenii interesati de produsul tau.

Din punct de vedere al colantarii cu Meloni Advertise by Cars aveti cele mai bune servicii atat din punct de vedere al graficii personalizate cat si a instalarii reclamei pe masini. Noi intelegem atentia la detalii si de cata munca este nevoie sa fie depusa pentru a reusi sa colantezi o masina cu o reclama care atrage atentia. Echipa noastra de experti este capabila sa lucreze impreuna cu tine pentru a gasi cea mai benefica idee care sa te propulseze in fata.

Totul trebuie gandit din punct de vedere al raportului costului de investitie si a rezultatului. Costul redus, reclama care calatoreste peste tot, la munte, la mare, cand toata lumea e in vacanta tu esti acolo prin reclama ca sa fii vazut, esti in locurile preferate de partenerii tai de afaceri.

Faptul ca o persoana utilizeaza o marca si o face cunoscuta poate sa faca cunoscuta o campanie de publicitate ca rezultat al fenomenului cunoscut sub numele de “perceptie selectiva”. Vehiculele colantate, desi nu au dimensiunea camioanelor, de exemplu, sunt similare ca si vizualizare in trafic cu acestea din urma. Un studiu realizat de Asociatia Americana a Transportatorilor ne arata ca:

– 96% dintre persoanele prezente la studiu au observat reclamele de pe lateralele unui camion
– 98% sunt de parere ca grafica prezenta pe autovehicule creaza o imagine pozitiva pentru companie
– 96% opineaza ca publicitatea pe masina are impact mai puternic decat panourile publicitare
– 75% au dezvoltat o impresie despre companie si produsele ei din publicitatea pe masina
– 29% isi vor baza decizia de cumparare in functie de impresia lasata de reclama pe masina