Companie, doresc reclama pe masina!

doresc-reclama-pe-masina

Daca in articolul trecut discutam despre ce inseamna reclama pe masini, in acest articol am dori sa dezvoltam putin pentru care motiv o firma ar trebui sa aleaga reclama pe masina prin Meloni Serv – Advertise by Cars.

Sa incepem cu inceputul: Advertise by cars sau in romana publicitate pe masini face parte dintr-o categorie de publicitate foarte mult dezvoltata in ultimii ani si care se numeste publicitate outdoor.

Un studiu facut de cei de la Outdoor Advertising Association of America spune ca din punct de vedere statistic intr-o zi o persoana petrece mai mult timp in afara locuintei decat inauntrul ei, astfel consumatorul petrece mai mult de 18 ore pe saptamana in masina.

studiu-cat-petrece-o-persoana-in-masina

Astfel publicitatea outdoor a trebuie sa fie parte a bugetului de publicitate al unei firme, asta in raport cu mobilitatea societatii in care traim. Acest tip de publicitate este un mediu foarte puternic si eficient pentru a tinti spre audienta de masa. Daca stam sa analizam pe plan mondial o sa ajungem la concluzia ca outdoor advertising, inclusiv advertise by cars, a ajuns una dintre cele mai creative tipuri de comunicare.

Pentru a putea avea un mesaj de impact si care sa genereze la randul lui vanzari trebuie indeplinite doua conditii: textul sa fie foarte usor de citit si mesajul sa fie scurt si concis, iar acestea din cauza ca timpul de expunere este foarte scurt.

Meloni Serv – Advertise by cars executa campanii de publicitate pe masini, asigurand in acelasi timp toata logistica necesara.

Daca esti o firma care cauta reclama la un pret minim dar cu un impact major acesta este tipul de publicitate de care ai nevoie. Ce poti sa iti doresti mai mult decat un mesaj care sa calatoreasca lunar atat in oras cat si in afara lui si sa genereze vanzari si sa fie ieftin?

Ca si firma care isi doreste acest tip de reclama trebui sa stabilesti cateva aspecte:

  • Care este bugetul?
  • Care este publicul tinta?
  • Care ar fi un design pentru atragator pentru autocolant: trebuie sa contina numar de telefon, adresa site-ului sau magazinului virtual, cateva articole reprezentative, etc.

Acest tip de publicitate outdoor, advertise by cars este cel mai competitiv mediu, deoarece este nevoie de imaginatie cand vine vorba de a atrage priviri si a intipari unei persoane in memorie produsul tau, iar ca sa poti sa duci la bun sfarsit acest tel final trebuie sa stai in fata lor, la propriu, tot timpul. Si cum e mai simplu sa iti faci publicitate decat pe masina din fata ta?

O reclama pe masina este cel mai ieftin mod de a ajunge la oameni, judecand dupa numarul mare de vizualizari in fiecare zi.

Pentru a putea intelege mai bine acest concept si cum ajuta firma ta sa vanda, am extras cateva aspecte interesante dintr-un studiu facut in America:

  • Reclama pe masini este cea mai eficienta si ieftina modalitate de publicitate outdoor, este vazuta de un numar foarte mare de persoane la cel mai mic pret.
  • Un vehicul cu reclama poate genera intre 30 000 si 70 000 de vizualizari zilnic.
  • Reclamele pe masina sunt recunoscute de 15 ori mai repede decat orice alt tip de reclama.
  • Reclama pe masina a devenit al doilea segment al publicitatii outdoor avand in vedere eficienta raportului dintre costul total si numarul de vizualizari.

Acum sa facem un exercitiu si sa ne gandim la ce reclama am vazut ultima data pe o masina. Astept un comentariu in care sa imi spui care este acea reclama si ce anume crezi ca ti-a atras atentia de inca o mai ai in minte.

Contacteaza-ne si vei afla cum poti sa vezi reclama companiei tale pe masina din fata ta, la semafor.