5 Reguli pentru o reclama pe masina eficienta

Rules5

Daca ati examina reclama de pe masini intalnite in trafic ati crede ca proiectarea unei folii cu reclama simpla si usor de citit este ceva greu de realizat. In realitate nu este asa, odata ce ai inteles conceptul a ce inseamna o buna folie de reclama pe masina.

Caracteristicile unei bune reclame pe masina sunt ca acele persoane care folosesc un brand propriu cu un mesaj usor de citit si inteles sunt rareori angajati in mai multe reclame simultan. Asta explica de ce multe reclame sunt destinate esecului publicitar si din pacate pierd oportunitati pentru bussinesul care il reprezinta.

Urmatoarele reguli va pot ajuta sa intelegeti mai bine fundamentele de proiectare a unei folii bune si sa aveti o reclama pe masina cat mai buna. Aceste sfaturi va vor ajuta sa obtineti un impact maxim si randament pentru investitiile voastre in campaniile de reclama pe masina.

Regula #1 – Incepe cu un brand puternic.
Unul din motivele pentru care atat de multe reclame pe masina nu reusesc din perspectiva marketingului este ca bussinesul are o identitate slaba sau nu se identifica cu un logo puternic. Pentru intreprinderile mici care incearca sa creeze un impact in comunitatea lor, mesajul este intotdeauna despre brand.
Noi in general realizam folii pentru reclame pentru clientii a caror branduri le-am creat, deoarece companiile care vin la noi cu un brand existent de multe ori este unul teribil, iar noi stim ca nu putem avea rezultate daca brandul este unul slab. De aceea nu dorim sa fim responsabili pentru pierderea de bani in incercarea de a crea o folie de reclama care nu are sanse reale de succes.

Regula #2 – Nu folosi fotografii!
Am avut aceasta discutie cu mai multi producatori de folii pentru reclame iar unii nu sunt de acord cu noi asupra acestui aspect. Cu toate acestea cred ca exista putine infolieri eficiente care folosesc fotografii. Fotografia nu este identitatea unui brand, nu ma poate conecta cu numele afacerii. Poate face legatura cu ce face compania dar tot asta face si un brand bun. De exemplu o firma care instaleaza aer conditionat, vad fotografia cu instalatorul dar nu stiu cine esti deoarece am doar 2.5 secunde sa vad mesajul.

Este posibil ca pe autocamioane sau remorci sa puteti folosi o fotografie datorita spatiului extins dar iar e nevoie sa fie respectata regula 1 si in plus firmele mici nu isi permit luxul de a irosi bani pe reclama care nu este eficienta.

Regula #3 -Limitati optiunile publicitare
Sunt doar 3 sau 4 lucruri necesare sa apara pe o folie de reclama buna: Un brand puternic implementat, poate un mesaj de tipul slogan, un site online si eventual un numar de telefon. Insiruirea de aspecte gen lista de cumparaturi nu sunt eficiente datorita timpului redus de expunere. Decat o lista cu 10 atribute ale bussinesului din care sa nu isi aminteste nimeni nici unul mai bine unul sau doua memorabile.

In general, ierarhia trebuie sa fie întotdeauna: BRAND, slogan, web si/ sau numarul de telefon.

Regula #4 – Proiectam sa iasa in evidenta nu sa se potriveasca in peisaj
Asta nu inseamna placari cu diamant, fibra de carbon sau flacari tribale, nu astea vor face un vehicul sa iasa in evidenta. Ci din potriva eliminand toate astea veti putea crea o folie de reclama care iese in evidenta prin simplitate, lizibitate si impactul de moment. Ceva ce putem citi si retine este ce iese in evidenta. de asta este atat de ironic pentru noi, simplu inseamana sa fii remarcat adica sa iesi in evidenta.

Regula #5 – Simplu si evident este bun.
Daca privitorului ii ia timp indelungat sa desluseasca mesajul si implicit brandul atunci oportunitatea este pierduta. Mediul acesta de reclama pe masina este diferit, privitorul nu are timp sa se opreasca sa studieze si sa isi noteze numar de telefon eventual. Folia cu reclama este modul in care agatam ochiul privitorului si prin mesajul la obiect si lizibil, brandul este amintit chiar daca timpul este limitat.

Vedeti cum toate aceste reguli merg mana in mana si duc la un rezultat eficient.